Transport si retururi

Conditii de transport

Livrarea se efectueaza prin Fan Courier sau poti veni tu la sediul nostru pentru ridicarea produselor.

Conditii de retur

Ne dorim sa fiti pe deplin multumiti de produsele cumparate din magazinul nostru online.

Daca din anumite motive nu sunteti pe deplin satisfacut de articolele achizitionate le puteti returna iar noi va vom inapoia contravaloarea comenzii dumneavoastra.

Ordonanta Guvernului nr. 130/2000 prevede urmatoarele:

              “Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului”

              “Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor”

In cazul in care va decideti sa inapoiati anumite produse, care poate nu corespund dorintelor dumneavoastra, puteti sa o faceti conform legii, suportand insa costul returului. 

Singura conditie pentru retur este ca produsul sa fie in aceeasi stare in care v-a fost livrat (sa aiba etichetele originale, sa nu fie purtate, sa nu miroasa a parfum). La primire coletul va fi verificat pentru a se constata daca indeplineste conditiile mai sus mentionate, in caz contrar acesta va fi refuzat.

Pentru a returna unul sau mai multe produse dintr-o comanda  trebuie sa trimteti un mail la contact@ammauri.ro si sa ne transmiteti denumirea produsului, cantitatea returnata si modalitatea in care doriti sa primiti contravaloarea produselor returnate, adica:

  • ordin de plata pentru care trebuie specificat numarul contului IBAN, numele titularului si CNP-ul;
  • numerar la predarea produselor la sediul nostru; 
  • Mentiune: daca se plateste online cu cardul, valoarea trebuie returnata pe card, prin refund.

Daca ati optat pentru varianta ordin de plata este necesar sa ne trimiteti produsele prin Fan Courier respectand urmatoarele indicatii: 

              - ambalati produsele pe care doriti sa ni le trimiteti (puteti sa folositi ambalajul trimis de noi) si mentionati pe exteriorul coletului numarul comenzii din care provin;

              - coletele se trimit catre Ammauri Shop SRL la adresa Str. Branarul nr. 37, sector 1, Bucuresti;

Restituirea banilor prin transfer bancar se va face in termen de maxim 7 zile lucratoare de la data primirii coletului, taxa de transport a acestuia fiind suportata de dvs.

PRODUSELE RETURNATE NU POT COMPENSA O ALTA COMANDA PLASATA.  

 

IMPORTANT:

Va rugam sa respectati  termenii de returnare cu care ati fost de acord in momentul in care ati finalizat comanda.

Coletele trimise fara notificare din contul dvs., cu suma de ramburs mentionata sau fara elementele necesare identificarii returului inscriptionate pe ambalaj  NU vor fi acceptate.

Contravaloarea produselelor deteriorate in timpul transportului ca urmare a ambalarii necorespunzatoare in cazul unei returnari de produs sunt suportate de catre dumneavostra.

 

ATENTIE !

Pentru toate reclamatiile si situatiile in care motivul returului poate fi imputat furnizorului (AMMAURI) trebuie sa va adresati departamentului de relatii cu clientii pentru solutionarea problemelor.

Puteti face acest lucru la eMail: contact@ammauri.ro